Octoberfest kutsuu!
Näillä ollaan taidettu olla mustikassa?
Onko varmasti kaikki tilkut käytetty?
Tallukas raikas kuin kanerva.
Sinnekö ne pitsiliinapalat hävisivät?
![]() Punahilkan? |
Minä olen pikkupoika postelijoon......
Hilipati pippan pippan pei!








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti